måndag 17 maj 2010

Utvilad?!

va det tanken med långledigt eller att man skulle komma ifatt med allt annat som man inte hinner med annars?!
Har iallafall fått gjort nått bra, bla en storstädning och Linda tog sig även ork till att ut o göra stan osäker..lördagen bestod av gott sällskap i form av Camilla och vuxen drycker, kanse en för mkt..men märkligt nog så märkte jag inte av dom goda dryckerna på söndagen så mkt som dom brukar göra sig påminda, kroppen va lite seg men inte klaga jag för det?! Jag mådde juh faktikst bra!
På sönadagen körde vi iväg Marie o Zebban för en 2-dagars kurs för Ann-Liwing och hoppas dom får super kul, nästa gång kanse man hakar på?!
O nu sitter jag här igen, måndag morgon på jobbet o en hel jobbvecka framför mig o 4-dagars ledigheten känns inte som om den existerat?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar