torsdag 6 maj 2010

Pensionärs ligan är igång!

ikväll är det dax för premiär av bilbingon, som förut varit en flykt från den vanliga vardagen..att bara komma iväg o göra nåt annat, sen spelar det inte så stor roll för mig va det kan vara!
Sen får jag lite egen kvalitets tid med min farmor som man inte träffar allt för ofta nu för tiden, måste ta sig tid, tyvärr är juh sanningen den att man lever inte för evigt o hon är juh el del till åren nu=(
Men får se det som en engång förtelse nu, eftersom annars är torsdagar min tränar dag..men hoppas få sätta igång min häst nästa vecka nu!=)
O för att fördriva dom minuterna jag har kvar på ett dygn kommer jag börja änga dom åt att plantera o odla egna tomater o liljor, Sandra har några arbetskamrater på jobbet som har grönafingrar som den ena har massor tomatplantor som hon gärna vill bli av med och vi här på landet skriker åt alla håll: VI vill ha, VI vill ha! Och sen idag va det en annan som hade massa lökar av Liljor o dom är så gudomligt fina o luktar gott så det är lika bra o köra på!
Så jag säger bara: Lycka till, till mig själv!
Kolla in länken på blommorna: http://www.alltomtradgard.se/kop-salj/view.xml?id=2808
See you..

1 kommentar:

  1. japp semester är vad man har men snart är den över =(
    Vann du på bilbingon?? =)

    SvaraRadera