tisdag 18 maj 2010

Solarium, brun-utan-sol, soldusch?!

alternativen är många i modern tid och jag funderar frenetiskt på vilket alternativ som ska bli min första att prova på för att förbättra färgen mot huden som lyser ikapp med dom på bårhuset ungefär?!
Vilket är mest lönsamt, resultat, hållbart och som inte ser fejkad ut?!
Måste verkligen göra nåt som kan liva upp mina pigment så att färgen kan börja ta på en gång o inte lagom när semestern är slut o man ska åter sätta sig ner på arslet i kontors stolen!
Min nya garderob lutar mycket åt vitt denna sommar och vill gärna veta vart tröjan slutar utan att blanda ihop den med huden!
En kompis rekomendera verkligen solduschen, men hållbart i 3-4dagar för 250kr..hmm, nja vill gärna va brun hela sommaren, tack!
Så förslag, ställen och resultat mottages mer än tacksamt!
NÅT MÅSTE GÖRAS!
En liten sten släppte från mitt "måste göra idag"..Marie som vi skulle hämta hem från hoppkursen, snälla Sandra va snäll o tog över den körning så man i en lite mer lugn o ro kan försöka hinna ner till Syrran i tid idag som fyller år och ska ha födelsedags kalas, TACK ni underlätta för mig!=)
O busa till det lite i ridhuset igår, jag red faktiskt..o va tvungen o prova en galopp, så åt båda varven i friskt tempo o det va inga konstigheter så kanse kan vi va på spåret snart igen?!=) Kanse dax o våga gå in och kolla tävlings kalendern??
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar