måndag 31 maj 2010

Jag har sett den!


när jag läste om den på Aftonbladet va jag tvungen o direkt börja Googla för att få reda på när den skulle ha Sverige premiär, jag skulle bara SE den!
O i helgen lyckades jag komma över den..dagens generation av yngre ungdom vet juh hur man får fram saker o ting före det kommer till Sverige, så med order från Linda att genast åka hem o hämta filmen så va jag som ett barn på Julafton..skulle äntligen få se den här filmen jag läst om, som skulle resoneras som "världens äckligaste film" o med rekomendation att till och med inte ens äta innan pga folk som spytt under filmens gång..aa, då MÅSTE det va nåt alldeles extra! And Linda loves it!
Skräck, thriller, kriminal roman, psykopat filmer..allt som hör till den kategorin älskar jag!
Men måste säga att jag personlig är lite besviken..satt hela tiden på och vänta på att den till och med skulle skrämma upp mig, bli äcklig så man mådde illa och knappt kunde se klart den, det va så jag hade föreställt mig den..men jag säger bara: Är du KÄNSLIG och inte tål sånt, kolla inte!!
Kan avslöja att det är en kirurg som "drömmer" om att göra en mänsklig tusenfoting, kan ni tänka er hur??!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar