onsdag 19 maj 2010

Uppfräschning á la Linda!

ålderskris, uppryckning eller bara egen tid?!
Ja kalla det vad man vill..men helt klart så har nåt sätt spratt i huvudet på mig, det googlas som aldrig förr på ansiktsbehandlingar, vaxning, solning och tänkte göra en allmän uppfräschning av Linda inför sommaren!
Vem gillar inte när man är lätt solbränd, schysst barr och inte ett allt för sticka långpinnar som oftas på mig döljs under ett par långbyxor!
Tid hos frissan är beställd för att fixa lite schyssta slingor!
Och har nog bestämmt mig för att besöka ett solarium ett par gånger för att sola upp piggmenten och sedan glida i solen!
Och ska nog ringa och beställa en djuprengörande ansiktsbehandlning!
Man kan säga att det går rätt bra nu, hahah...
Det lär nog va första o sista uppryckning jag har på mig själv för detta år, då jag mer än gärna lägger pengarna på hästen eller hästsaker som absolut(inte) är nödvändigt!
Finns det nått bra ställe du rekomenderar, berätta!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar