onsdag 5 maj 2010

Suger i shopping tarmen!

finns det nån gång det inte gör det?!
Har fått shopping begär på hästsaker o ridkläder, trots att jag knappt får igen mitt skåp i stallet för att jag har så mkt grejor och knappt får igen lådorna där ridkläderna är för det är så mkt kläder, mkt vill ha mer!=)
Just för tillfället är jag på jakt efter ett par ridbyxor faktikst, nåt förslag?! Är inte så förtjust i helskodd men knäskodda går bra även en bra vind/vatentätt vår/sommar jacka!
I helgen kommer det bära av mot Söderköping, för på fredag är det äntligen dax för den här "bakkursen" jag har pratat om, det är en kurs i ett matrial som heter Sockerpasta om denna gång ska vi lära oss göra blommor i form kallor o liljor o mer och det ska bli super kul!
Ochså har jag lyckats igen..värkande underarm, eller jag o jag..det va hästens fel, lättare o skylla på som inte kan försvara sig här o nu..haha, dock i longerlinan bara! Kom på brilijanta idén igår att efter mitt skritt pass skulle jag provlongera eftersom han gått på smärtstillande i 2v på fredag och kändes lite halvknackigt så ville jag bara kolla av så jag vet på ett ungefär va jag ska vänta mig, o dom som sett rodeo hästar..ja,exakt så var det o longera min häst igår, helt j*vla livsfarligt, va som ett jäkla fullblod innan start när man ser dom gå runt i "runden"..hoppas innerligt att jag får sätta igång han efter helgen, tror han kommer va väldigt lyhörd på alla plan för utom "stopp" knappen!
Annars så har jag bara 1dag kvar på jobbet denna vecka, då fredag unnar jag mig ledigt..ska va hos egna frissan Camilla på morgonen o sen upp till stallet o fixa hästen innan bilen styr mot Söderköping o INNAN alla kö:er börjar! O alla butiker där nere väntar på mig!=)
KOlla in på: http://www.tartverkstan.com/
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar