torsdag 20 maj 2010

Glider VIP-läktare!

precis när jag sitter o läser i ridsport och råkare komma över en annons med 50% på inträdet till Norrköping Horse Show som Linda kommer befinna sig på nästa helg så ringer telefon..Gittan(våra kompisar i Söderköping), hmm undra va hon vill mitt i veckan?!
Jo, komma med ett glatt besked..om att Linda har vunnit VIP-biljett så får sitta på VIP och träffa kändis ryttare, kan man bli som ett barn på julafton även vid en ålder av 24år, så va jag det! Ska verkligen bli super kul och frågor o funderingar börja sätta sprätt i huvudet på mig..vad ska jag fråga? vad vill jag veta mer om? Det är liksom EN chans som förmodligen inte kommer igen..har jag redan sagt att det kommer bli en upplevelse o skit kul!=)?
Annars kommer denna helg gå i hästens tecken..på lördag åker jag upp till Sandviken/Högbo för att hjälpa Sandra och visa Casper på 3-års testet, det ska oxå bli en erfarenhet rikare och mycket kul! Börjar bli lite smått nervöst måste jag säga, hur det ska gå? hur ska jag klara det? tänk om man själv råkar dra ner på poängen för att man kanse inte riktig gör som man ska..hmm, frågorna o tankarna kan sträcka sig till dags viss tänkande! Men ska göra så gott jag kan!=)
See you..

1 kommentar: