tisdag 4 maj 2010

Jävla tidoptimist!

o det är samma sak varje gång, man tror man ska hinna med mycket på så lite tid som möjligt, fast det är omöjligt.
Igår så skulle det kollas på båt ute på Ingarö och helt plötsligt bestämde jag mig för att åka med, även fast jag va på väg mot stallet..tänkte, kan va kul o göra nåt annat oxå bara för att komma iväg så åker jag till stallet sen på en gång efter det o hade räknat med att vara i stallet runt 18,30-19 tiden.
När jag åkte hemifrån 16,30 på väg mot Ingarö..kan juh inte ta så lång tid dit o absolut inte så lång att titta på båten?! Jo vi skulle stanna till och äta o även en snabbis inne på biltema, hur lång tid kan det ta?!
Efter lite syslöjd som det kallades så va preseningen av båten o det va bara o ställa sig på tå o ta en titt ifall den va fräsch eller inte, hur svårt kan det va?!
Aaa, enligt min meningen lite rackig här o där..men som grabbarna sa: För dom pengarna så, ta den..mm, kunde inte annat än hålla med då!=)
O sen helt plötsligt så gjordes den om till en svävare, då den skulle provköras, på land?! Vet inte om det va jag eller dom som missuppfattat nåt där, hähä..
Iallafall, klockan 21,30 satt jag på sista färjan över till Waxholm och på väg hem..va fan hände med tiden?! Så efter ett lite checkt samtal med Sandra tidigare så va hon super snäll o mockade, IFALL jag skulle bli sen..så vet jag att det hade ordnat sig, nä hästmänniskor är nog det mest tidoptimistaste folket som finns, rätta mig om jag har fel??
Så igår landa jag i bingen efter 22.00 och jag är helt slut idag, när telefon larmet börja störa som f*n vid 05:00 va man inte så jävla kaxig, o undra om verkligen den där båt titten va värd det?!
Nä, idag blir det tidigare o en sväng till stallet i lung o ro, Sandra o Megan har ledigt så det blir häng "alone"!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar