onsdag 12 maj 2010

Dagen jag väntat på..

hela veckan= Långledigt!
Åhhh, så j*vla skönt det ska bli..dock vet jag att alla inte har sån tur som jag, tro´t eller ej, lider med Er!=)
Dagen till ära bjuder väl inte på nåt speciellt hade jag väl tänkt..åker till stallet efter jobbet så jag kan börja bocka av från listan va som måste göras och tänkte väl försöka hinna med en bakomgång oxå så vi kan ha lite mysigt stall fika, va ett par dagar sedan, vet inte vad för schema vi jobbat efter..don´t likes!
Känns som om jag har tusen saker o göra iallfall, så är det alltid när man får lite för mkt tid ledigt..då ska man komma ikapp med allt man inte hinner med annars, en sak som jag tänkte ta mig i kast med är: STORSTÄDNING så det blir rent o fräscht till sommaren, doftar gott! Och håller just nu på o uppdaterar BLocket för jämnan med Möbler o inrednings sidan för o se om jag hittar nåt fynd..är på jakt efter typ nåt lite högre skåp som man kan försvara porslin o div saker i!
Igår var det födelsedags fika för min farmor o tog mig tid o åkte tid..hon ställer upp så mkt på oss barnbarn så va inte mer än rätt att åka dit kände jag!
Oxå har jag fastnat lite i blommvärlden just för tillfället, fick hem min lökar som ska gro o växa upp till Liljor, dock har vi inte sett att det blir några blommor än, men hoppas kan man alltid göra..jag har juh inte dom mest gröna fingrarna kan jag inte påstå, tomatplanteran måste tas om hand oxå, just nu står dom i hundmatskålar i nästan vad man kan kalla det som ett växthus, vardgsrummet..sol in hela dagarna o blir verkligen varmt där så där får dom stå ett par dagar nu tills det är doms tur att få lite tid! Men har även fastnat för Kallor som nu finns o köpa i butik, såg dom första gången på Plantagen för 179kr/st o igår hitta jag dom på Coop för 99Kr/st o gissa vad..fanns i svart, MÅSTE bara ha den, så finns den inte kvar idag, ja då helsike..så vart även sugen på den vita o mörklilla, ja lite blommor á la 300kr..hmm?! Säger inte har jag inget sagt! Betala, se glad och förträng det sen!
See you..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar