lördag 25 januari 2014

Sa nån lördag..

Redan, och slut!
Kännts som en lång dag, sovit knas eller  för att man vakna 07:11, slumra lite till 07:45 och sen gick upp?

Känns som man hunnit med mycket, träffade mina barndomsvänner över en lunch, stallet och äntligen en snöglopp på ängarna, hem till middag & soffan, jösses vad trött jag varit på kvällarna..

Tror ni jag fick nåt gjort av mina två to-do saker igår?
Inget av dom, inte ens stallet hann jag med utan jag bad om hjälp, åhh varför ska jag alltid missbedöma tiden?
Stoppade in två hundar i duschen, hur tänkte jag då?


2 kommentarer:

  1. En sak extra utöver det man alltid har.. är MAX vad man kan hinna med om man har häst(ar) Planera aldrig in mer om du inte planerat att låta bli stall och häst... Du måste lära dig någon gång ;) Kram!

    SvaraRadera