tisdag 14 januari 2014

Är det så här, vanliga människor gör

dricker kaffe efter maten?
skojar till det under matlagningen?
kollar på tv?

Beslutångest delux igår, rida eller inte? åka till stallet eller inte?
Det vart ingen ridningen men jag åkte till stallet! En promenad kan vi kanse ägna oss åt iallafall?
Att blicka ut över kvarteret och faktiskt se hagarna, underbart..tänk vad lite snö kan göra, men jag råkade juh va där mitt i 17-fodringen, snabb ursäkt för att inte ge sig ut i kylan, -10.
Istället snackade jag lite gojja med alla som va där, drog lite på tiden så jag slapp börja med maten hemma;)

Va hemma strax efter 17, stress! WTF ska jag göra med så mycket tid? Ska jag tillåta mig själv att inte göra nånting?
Slängde snabbt ihop en plåt kaka, fika på jobbet idag, alla:)
Sanera köket, blir rätt mycket disk när man inte har en diskmaskin som som fungerar, lagom till Jul gick den sönder, tur vi hade bjudit bort oss! I slutet på Januari får vi en "ny", pappa ska renovera lägenheten, tack!

Jag var mycket tillfredsställ med denna måndag lagom mycket av "to do", hög trivsel faktor och ändå med kvalitets tid i soffan/framför tv.n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar