onsdag 22 januari 2014

Jo det är bra..

tackar som frågar!

Är just nu inne i en period när jag "passar på" att träffa släkt/vänner osv mer ofta, för att jag kan!

För juh mer tiden går så kommer jag få mindre tid över för sånt, hästtävlingarna kommer sätta igång och jag har ett stort projekt att planera till sommaren.

Sen i lördags har vi inte käkat middag hemma, varit hemma på kvällarna, det är såklart trevligt i sig men att hinna med stallet på 1,5timme är stressigt..som tur är känner folket mig väl nu, så dom vet att jag aldrig är i tid, räkna alltid med allt från 10min, till som max brukar det handla om 20min.
Är det bara hästmänniskor som aldrig är tid?

Idag är vi tillbaka på rutinerna, träning ikväll, tvättkorgen som börjar rinna över är det dax och börja bearbeta, bära in ved, ja dom dagliga rutinerna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar