fredag 17 januari 2014

En riktig mördar helg väntar

när saker kommer gå i ett och söndag kväll funderar man på vad man gjort!

Idag börjar vi med att åka och träna, ska se om vi kan spänna bågen lite på trampet. -10 grader och dom känns..hur tänkte jag när jag ska tävla 22februari? Runt -5-6 är väl lagom?!
Sen blir det snabba puckar hem, försöka tina upp framför brasan! Jag kommer trotsa ridstövlarna men med bättre socka;)
Undra om jag kommer få med mig filmaren och chuaffören? Tveksam;)

Lördagen är nog speckad från morgon till kväll, börjar 11:30 med lokalvisning
13 möta upp en tjej som jag sålt till
15 stallet, byte av sadeldelar
17 Födelsedags middag
Sängen..

Söndagen kommer bestå utav häst, häst, häst!

Jag ogillar såna här helger, nog för att jag gillar och "ha o göra" men när det blir att man åker mellan allt så vet jag inte men så är det ibland, som jag brukar säga: Vila får man göra i graven!

Så, vad sägs..nästa helg får det nog bli lite lugnare!

Have a nice weekend, see you!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar