tisdag 7 januari 2014

1dag ledigt, 3,5dag jobb

kvar av veckan, mjukstart!
Godmorgon, trött imorse?
Jag var, precis när klockan ringer, 05:00 när man ska kicka igång kroppen.
Nu är väl nästa långledighet, semestern, eller?

Minusgraderna och snön lyser fortfarande med sin frånvaro, vet inte hur många gånger jag sagt: Det här är helt sjukt!
Plusgrader och regn i Januari! På Julafton! På nyårsafton!
Nu känns det mest bara as jobbigt om snön skulle komma, jag tror...det bara säger: pang, massor av snö, eller?

Hästledig dag eller inte?
Ikväll ska jag till LaserLiza, ingen riding, jag passar på..ska försöka lägga lite tid på matlagning idag tänkte jag,tagit fram en laxbit, några förslag(?) äta middag i lugn och ro och försöka ta det lungt tills jag ska åka!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar