fredag 24 januari 2014

Älsk-hatade dagen

jag pratar förstås inte om fredagen i sig, utan dom här pappers lapparna man sitter upp för i 8timmar per dag.
Jag visste redan innan att dom skulle försvinna lika fort, dom var liksom redan förbrukade innan dom ens fanns!

Om jag levt "snålt" tidigare så är det inget jämnfört med nu, inför sommarens planering behöver det komma fram en del pengar, snåla in på allt som går, spara, spara, spara!
Jag måste försöka "förutse" mina utgifter ett tag framöver, sånt som kanse inte är super viktigt kanse jag kan ta nästa månad, som medlems avgifter kors o tvär t.ex.
Hoppas att detta kommer göra mig starkare i framtiden istället?!
Jag ska klara det!

Men idag är vi glada åt att det är fredag, yes!
Jag har inte bestämmt hur min fredag ser ut än, känns som om den blir knasig hur jag än vrider och vänder på den, ska vi bjuda bort oss på middag? Bada hund/ar? Lugn hemma kväll?
Mina to-do är iallafall:
-Hämta upp en servis
-Posta paket

Så tills vidare, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar