onsdag 1 januari 2014

Godmorgon 2014

Nytt år, nya möjligheter brukar man säga!
Undra hur många gånger man kommer skriva 2013 innan man "lärt om sig"?

Ett stort arrangemang står på min lista i år med tiden får ni veta vad.
Jag har chillat lite och tar det som det kommer, tror jag måste ta tag i det på allvar nu! Det är mer än man tror..

Jag känner att det kommer bli ett mycket utvecklande år för mig och hästen, ett byte kommer ske och jag ser fram emot det som planeras.
Tävlingsplanen är färdigskriven,ska jag starta säsongen redan i Februari? För det kan man faktiskt.
Mitt mål 2014, kvala och starta MSV:b.

Godmorgon på er, hoppas ni hade ett bra nyår, nu ska jag gå ut och göra lite nytta..
Hugga tändved
Kanse rensa blomkrukorna? Normalt 1jan, bar mark och nån plusgrad..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar