torsdag 30 januari 2014

Lovely thusday

3.5 timme kvar på jobbet idag, fredag imorgon, yeeh!

Fortfarande väldigt blåsigt till o från, snön yr lagom skönt att få in under jackan, not. Igår på väg hem från att varit på middag trodde jag bilen skulle blåsa av vägen, jäklar vad det högg i ibland, läskigt!
Lite sol kanse? Eller varför inte vindstilla?

Ikväll är det dressyrträning på schemat, ser fram emot! Hoppas det går lika bra som sist, då börjar jag verkligen tro på att jag kan fixa mitt sista kval(minst 62%) på årets första tävling.
Jag har en tävlingsplan klar, får se hur mycket jag hinner med och har råd med fram till sommaren med tanke på den extremt tighta budgeten, det gäller att verkligen tänka till inför ett köp nu, det är inte som förr när jag inte behövde men köpte ändå!
Det är verkligen köp-stopp nu!

Så tills vidare, ha en bra dag, stå stadigt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar