fredag 17 maj 2013

Fredag slut

Och man är äntligen i säng, 30min kvar till lördagen..det händer inte ofta nu för tiden!
Efter jobbet drog jag direkt till stallet och repa gårdagens träning, jäklar vad kul det är när det går bra, jag har nåt på gång, genombrott(?)!
Direkt till syrran för att hjälpa till i tårtbakningen, där står jag(senare än vanligt som man hade tänkt sig 17:30) och hon har inte ens börjat baka tårtbottnar..,oj, hur tänkte vi nu?(!) 
Det blir fusk, till affären! Någon som känner skillnad på hemmagjorda och köpta? 
Ett par timmar i köket och dax för hemgång, syrran har en beställning på rabarberkaka till imorgon så hoppas jag inte sover allt för länge, måste fixa present med, hon fyller juh år! 

Ikväll har jag visat vart skåpet ska stå, när jag åkte hem själv med hundarna..spännande och se hur detta löses nästa gång?!
Det är inte okej att klaga över andras betenden när man gör precis likadant själv!
Jag kom åtminstonde fram till problemet, löste det och jag saknar det inte!
Undrar vad klockan kommer bli denna gång.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar