fredag 31 maj 2013

Äntligen fredag!

som jag varje morgon har längtat efter att bara få ligga kvar i sängen, och jag har snozzat varje morgon lite extra har varit så jäkla trött nu i 2veckors tid igen.
Det har varit mycket och göra känts som om tiden hela tiden jagar en, stress, maten har inte varit den bästa, snabbmat, korv på väg till stallet och sedan kvällsmackor och liknande, inte bra!
Och sötsuget har varit stort, mycket fika men det kanse har och göra med hur man själv mår..just nu befinner jag mig i lite "ska livet verkligen vara så här", plus-minus-noll HELA tiden?
Jag försöker hitta lösningar, hur jag kan lägga om vissa delar i ekonomin(det som alltid spökar, som följer en hela livet) men hur jag än vrider och vänder på det så har jag svårt att hitta en lösning!
Och ja,hästen kostar en väldig massa pengar..jag försöker titta på alternativ där med men när man trivs så himla bra och jag försöker hela tiden förtränga att den hyran kostar mer än mitt egna boende!
Pengar kan verkligen få mig på riktig pissigt humör!

Motionen jag börja med, promenad 2-4d/v har ochså lyst med sin frånvaro pga att det hela tiden gått i ett men jag har tagit upp strechtning och magövningar igen och så fort man avklarat dagens pass så känner man sig så mycket starkar, fräschare och piggare..

Fredagens dåliga nu försöker vi vända och se fram emot helgen, slutar klockan 13 då väntar stallet och en repetion av gårdgens (sega)lekion och sedan åker jag vidare till ett fullt hus av ungar..vem har sagt att en fredag måste va lugn? Tror jag kommer sova gott inatt iallafall!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar