lördag 4 maj 2013

Alvedon+soffa

Vi börja hos olika bilfirmor, inget fynd idag.
Det är svårt när kraven är:
Disel
Dragkrok m minsta totalvikt 1400kg
Kombi
A 60-70tusen
Vi har span på en, kruxet är bara: 37mil enkel resa dit..kan det va värt det?
Under dagens gång kände jag mig mer och mer hängig,må illa frekvenser, orkeslös, kan inte äta och jag ville bara hem och lägga mig på soffan en stund innan stallet, sagt och gjort!
Trodde det hade vänt lite men stallarbetet vart tungt med flera små vilopauser på ryktlådan!
Jag har iallafall förberet inför imorgon om jag lyckas komma iväg på tävling tanken just nu att sitta på skumpande häst får mig nästan att hänga över toaletten!
Frågan är: Åka halvkass på tävling när inte huvudet är med till 100% eller stanna hemma & vila upp sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar