söndag 12 maj 2013

2mål nåda idag, personbästa o på egen hand

Lite skönt otaggad, sa jag till min stallkamrat imorse att jag funderar på o lägga ner tävling ett tag, satsa mer på och träna så jag kommer ur 59% träsket.

Vi åkte till Hallstavik och målet idag var: Framåt, inte hamna i låg/bekvämlighets zonen så jag kände att han trubba av var jag där med skänkel och sa till han, samma sak när han skulle glo på saker, då ruska jag om i lite i bettet och tala om att det inte var okej!
2st 8:or på inridningen(😚) och förvänd halvcirkel, kan vi va på gång nu?!

Personbästa, 64% och istället för att ta åt sig det till nåt bra..börjar man fundera på vad det är för domaren? Är vi verkligen så här bra?
Nu vet jag ochså att jag klarar mig själv på tävling, även fast sällskap är att föredra!
Film kommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar