torsdag 5 maj 2011

Vad hände!?

vart tog TEAM BROLLSTA vägen?!
Var det Meg som stod för, vi kom, vi sågs..vi segrade eller?!
Men jag är juh inte klar än!
Den ena flytta och såklart är hon inte längre bort än ett samtal eller en "inte så skönt svänga föbi väg" men det är inte samma sak..hon flytta som sagt till Frösunda och när jag kolla busshållplatsen, Lövsta Säteri..hade hon sagt det, då hade jag oxå tagit en boxplats!;)
Så Meg då..som oxå hotar med att flytta till sommaren och ja..jag förstår henne oxå, men! Hallå, vart tar alla vägen?
Hennes första tanke va, jag ska försöka..lyssna här..Nacka-Brottby/ Brottby-Nacka..låter juh lika galet som att jag ska bli nya Al Quida ledaren så till slut har hon insett att..nja, fan kanse inte går..
Och Sara..som tar nattksiftet, hon kommer när jag åker!
Så jag är väl den enda som står för tävlingar fortfarande..Meg nämde nåt om att hon lagt ner tävlingsk****** för i år..Meg, vad var det du påbörja? Hängde inte med där!
Men nu när sommaren börjar tränga sig på..då blir dom som ungdomarna som precis fyllt 18år och får gå på krogen, såhär
Utesevnerignarna öppnar
Skärgården lockar
Hänga i parker och sola
Eller är det bara jag som inte har nåt liv..? Kanse därför jag 365dagar om året ser ut som ett vandrande spöke?
Raggar folk till varenda tävling jag ska på, någon..?
Lördag är det dax, RING MIG!
Såklart frågar jag alltid dom oxå, men ja..dagens ungdomar!;)
Verkar inte ens kunna gå och locka dom med fika längre..?!
Ska kanse prova med en flaska vin? Tjejor, vad säger ni!
Ska nog få ordning på dom oxå!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar