fredag 27 maj 2011

Så var snart denna..

arbetsdags över och ledigheten kan börja..?!
Nja, snarare alla sysslor som finns och göra..dåligt betalt dock, aldrig är man nöjd..
Helgen är späckade med allt från solning, polett neger..till hästtävling det ena avlöser det andra..men jag gillar juh att ha och göra, vila gör man juh i graven!;)
40minuter kvar av arbetsdagen sen scvissar jag hem och lämnar hundar, packar lite stallkläder och drar vidare till Berga och solariumet för att sedan möta upp syrran för en snabb fika, för att därifrån styra kosan mot stallet..sen får jag åka hem, blir väl en Pizza på vägen hem
Ska kolla igenom så att alla tävlingkläder är fit for fight..Sandra kommer förbi och hämtar lite saker hon ska låna till sitt skolarbete oxå., hon pluggar till Dekoratör inom butik så imo ska hon ordna en skyltning för HM´s hästkollektion..har fått sett skiss och hon är riktigt duktig, kul att hon tog chansen detta är hennes grej!
Hennes blogg finner ni HÄR
Lördagen är det hundutställning i Vallentuna, dock ska inte jag ställa..men åker dit och hänger lite, fikar, shoppar!
Sen stallet för att rida, putsa, putsa häst, packa..söndag väntar tävling i Tyresö och då hoppas jag på bättre väder än vad denna fredag kunnat erbjuda, bestället sol till söndag..ok, alla hörde va?!
Söndag, hästtävling från morgon till kväll..
Ja, ni hör..jag har och göra!
Och du då..hur ser din helg ut?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar