måndag 9 maj 2011

Dressyrmuppen släppte lös

anledningen till att jag bestämde mig för att va med på kvällens hoppning, jag var för trött för att rida hästen i form?!
Är den godkänd? Haha...vad säger man..
Jag hatar ljuset på kvällarna samtidgt som jag älskar det..jag kan inte sova och det stressar mig, varför?
Jo 1..för att jag kliver upp 05:20 varje morgon
2: för att jag "måste" sova mina timmar
Och här sitter jag framför dumburken 21:30..men jag är juh inte ett dugg trött gahh..blir tokig, bli trött!
Jag fick bäst betyf på galoppen idag, frågar ni mig var det sken..herregud, inte konstigt att hopphästarna inte håller..närå, skämt o sido..
I början var han väldigt på, lite som en ponny..fast i 175cm format, kan ni tänka er det?
Men som sagt, jag tror både han behöver det ibland och tycker det är kul..inte bara kröka på nacken jämt!
Vi har väldigt bra övningar ofta med tempoväxlingar, stärkande och såklart roliga övningar!
Nä, måste försöka sova nu..på onsdag är det dax för kotknäckaren, VÄLBEHÖVLIGT då jag snart dödar för en ny rygg, känner mig som en dromedar med puckel..undrar om jag ser ut som det med?! Fy fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar