måndag 2 maj 2011

Från fredag till måndag

hej, jag lever..och allt är bra!
Blogg torka?
Nä, när jag väl kommit så har klockan på efter 21 och inget internet eftersom jag jobbar Comviq kompis, praktiskt när man väl har det..och ännu bättre om man inte tappat bort sitt telnr så man är tvunge och gå på affären och handla det..grr!
Fredag, lördag o söndag har dagarna gått i ett från morgon till sen kväll så helgen märkets knappt av, det är väl som det ska va?!
Fredagen var jag till hjälp till Sandra som sa adjö till Brollsta och ropa hej på nästan exakt 4års dagen så var hon tillbaka på BB som stallägarna kalla det, där Casper föddes och gamla minnen togs upp och alla verka glada och nöjda..hemma framåt 22 och en dusch på det så gick jag ner till mor en stund, lekte med valparna!
Lördagen vakna runt 9,30 snåret ocn invänta Sandra..shopping stod på Schemat, Lindas andra favorot hobby! Äntligen kom hon och iväg mot Hööks, Horze och Sthlm ridsport såklart fannas det mycket man ville ha men man kan juh inte få allt..så ett par till tävlingsbyxor från Horze fick pigga upp mitt humör
Och sist men inte minst Stockholm Ridsport..säg nångång man INTE hittar nåt där! Tillochmed glömt vad jag köpte där..Jo, lädersåpa..inte så kul men nödvändigt!
Snart dax för hemgång, tjing..
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar