torsdag 26 maj 2011

Med hjärtat utanför kroppen..

och med skräcken för solarium ni vet..som jag berätta om här
Så lyckades jag igår genomlida 20minuter och jag lover er, jag SÅG hjärtat slå fri volter innan för huden, helvete alltså
Man hade 1min på sig från dess att man hade stoppat in pengarna i automaten, rusa in på rummer av med kläderna, hoppa in i dödskammaren..drog ner locket, drog upp locket lite..fan har juh mina smycken kvar på mig i dödsångest slet jag upp locket och slet av mig dom, solariumet hade ännu inte startat..längsta minuten i mitt liv och nästföljande 20
SÅ blixtra det till alla rör tändes och fläktarna drog igång..nu tror jag fan hjärtat va mer utanför kroppen än i, hjälp!
Försökte säga till mig själv, lugn..andas, lugn, andas..inte panik!
Det tog sig. börjar slappna..tror tillochmed att jag slumra till ibland tills nåt lät..då "vakna" jag till och va tvungen och kisa ut genom "luckan" vare sig det va fläkten som ändra läte eller jag råka röra mig så det knaka i maskinerna, ja så det kan vara..
Att en sån här sommar fräsch-look ska skapa sån panik..det är väl så, ska man va fin får man lida pin?!
Efter att ha berätta denna story för mina vänner, som bara asgarvar..haha, jag förstår det, gör även det själv..men så har jag fått höra att det är fler än jag som är "knäppisar"
Är det fler? Vad är din största rädsla när det gäller "udda" saker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar