tisdag 24 maj 2011

Arg, sur, besviken, frustrerad

och allt beror bara på mig själv och mina duma, korkade tankar..men dom gnager, irriterar mig
Skulle göra det enkelt för mig bara åka dit o göra det, läsa instruktionen betala och sedan bara njuta..ska det va så svårt?
Inte titta innan, inte tänka..bara göra!
Väl där..var jag såklart TVUNGEN och kika in, gå in..kolla allt och paniken börja krypa i mig..
Fråga mitt sällskap som va, om jag inte kunde få sällskap? Men det va tydligen för mycket begärt..lite sur vart jag men va fan kom igen nu! 25år, herregud..men jag kunde inte
Stod länge framför betal automaten, gör det..men dumma tankar satte stopp!
Paniken, ett sakta magont..vände och gick ut igen till bilen och sa bara: KÖR!
Arg och frustrerad på mig själv till tusen att jag inte klara det..
Och en simpel grej för andra men en fobi hos mig..
Pratar om att lägga mig i ett solarium..löjligt, kan tänkas men jag får verkligen PANIK av att se att jag ska ligga i detta trånga utrymme..varför göra det då?
För jag vill få upp mitt pigmnet och bli lite brun inför Paris..sola ute?!
Ja, men va fan..jag har juh aldrig nån ledig tid den tiden på dygnet solen är framme..
Ilska mot mig själv just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar