fredag 27 maj 2011

Så typiskt mig..

....att redan när jag vaknar bli stressad, irriterad och en klump i magen av hur jag ska lösa alla saker jag ska få gjort, utan att behöva fara som en jojjo fram o tillbaka för rastning av hundar
Det är inte ens nån idé att prata med mig då, måste ha en plan, en lösning för hur JAG ska lägga upp det...nåt annat funkar inte!
Sådär ja, där kom renget jag har väntat på sen jag klev upp..vilket fredags väder!
Oki iallafall..H ska oxå bort över helgen, kravet va hemma på söndag kl 13 eftersom jag själv kommer åka hemifrån runt 10rycket och förmodlingen komma hem runt..ja, vågar jag satsa till klockan 18?! Tävling på gång..
Efter jobbet ska jag utsätta mig ännu en gång av 20min dödsångest..jo, jag ska göra det, jag ska klara det!
Ska försöka klämma in en snabb fika med syrran innan stallet..och sedan hem och hänga med hundarna, bara vi..så härligt!
Och varför jag är stressad?!
Jag gillar juh aldrig att lämna hundarna längre än ca 4timmar..jo dom klarar mer men hönsmorsa, nä..vill inte dom ska va själv..haha! Iochförsig gör det juh inget nu när det ändå är dåligt väder..men men, det blir inte längre än ca 5timmar idag och såhär i efterhand när jag tänkt efter innan jag snackat..så är det Ok!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar