söndag 8 maj 2011

Hoppet övergav mig

hur kunde jag tro, att inställningen skulle ändras den dagen det gällde?
Jo, för jag lever fortf på hoppet!
När det jag brinner för..när jag inte kan/får göra det..aldrig har ett Nej satt sina spår så hårt som nu, jag kan knappt prata om det utan att bli ledsen, jag vill inte prata om det, jag vill inte bli påmind av det
Jag är säker på att den är kvar, för att även hoppet där ska kunna gå i uppfyllelse
Och när jag tänker på att, det kallas för "3st problem" det gör mig riktig ledsen..om det inte hade varit problem, hade man fortf sagt det då? Jag kan inte släppa den tanken..dom orden!
Inte enligt mig, detta är min livsstil!

5 kommentarer:

  1. vad här hänt??? =( Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad är det nu??? Hundarna?? Vad är det som händer?? Hör av dig!! Kram

    SvaraRadera
  3. svar till båda: ni vet juh vad jag har 3st av..och Martina, jag har försökt jobba på en 4:e eftersom Bullen redan är klar i Sverige så hade det varit kul med nåt nytt..men..

    SvaraRadera
  4. ja just det... och det blir ingen 4e? =(

    SvaraRadera