onsdag 11 februari 2015

Tisdag @ soffan

måndag, klockan 18 hade precis käkat middag en lätt illamående känsla(som "glömdes" bort väl i stallet) och tröttheten sköljde över mig den kändes mer än normalt, hade absolut ingen lust att åka till stallet men..hästen kräver sin omsorg.
Hemma strax före 21, snabb dusch och en stund framför tv:n med en klick glass som jag inte ens va sugen på änså åt jag, fortfarande med en lätt känsla av illamående.

Och känslan av illamående övergick under natten till att springa mellan toaletten och sängen, ibland kände jag mig så utmattad att jag höll på och somna hängandes över sitsen, funderar på att lägga mig inne på toaletten för att fortsätta sova..
Att försöka "få upp nåt" när det inte finns nåt är nog värsta känslan, en känsla av att kvävas. Gårdagen spendera jag hemma på soffan och under dagen fick jag i mig
Ett grönt äpple, varför är det dom hårda gröna äpplena man bli sugen på vid sjukdom?
Blåbärssoppa, för att stabilisera magen
Lilla menyn, från mc donalds, varför blir man bara sugen på "skräpmat"?

Idag är jag tillbaka på jobbet, hade stannat hemma idag för "säkerhetsskull" men det finns omständigheter så I give it a try, det går fint men jag känner att magen inte är helt hundra än, jag har inte hängt nåt mer över toasitsen sen förrgår natt, det är mest känslan av att allt inte är helt bra än och orken finns inte riktig där.

So for so long..see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar