måndag 9 februari 2015

Ny vecka-

måndag morgon när den är som bäst-NOT, en typisk måndag! Nivet när allt går åt Helv...?
Under helgen så har det installerats nya program på jobbet + nåt jäkla elfel som gjorde att mina datorer inte ville starta förrens arbetstiden börja och jag fick inta frukost framför datan.
Ni vet hur irri det är när nån smackar i telefon, thats me!

Men vi försöker vända dagen, solen är på väg upp, snälla-snälla-snälla stanna hela dagen!(?) Jag behöver andas D-vitamin, fylla på med (ljus)energi.
Härligt att det går mot ljusare tider, klockan 17 och man kan fundera på en promenad, det var väl knappats möjligt för 1månad sen?
Det finns hopp!

Efter jobbet idag ska jag sticka till Täby en sväng, fixa en grej inför alla-hjärtans-dag. Kanse smiter in i en och annan klädes butik ochså, får se om jag kommer hem med nåt?
Det finns potensial för shopping;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar