måndag 16 februari 2015

The break is over

vips så var det måndag igen, helgerna går lika fort som veckorna, dom rusar iväg!

Jag som tyckte det var lång tid kvar tills jag fyller, tills jag kommer spendera många fler timmar i stallet än normalt under en period.
Det handlar nu bara om 3veckor, tills jag blir bara 1år från 30(huua) och jag kommer att rida två hästar 2-4 dagar/v.

Det är så härligt att solen har hittat till den här sidan av Jorden, Sverige för att inte tala om ljuset, obeskrivlig känsla. Och jag hoppas innerligt att det inte kommer mer snö...please!
Äntligen kan man börja skritta fram utomhus, ingen är gladare än min häst, slippa runt-runt-runt fyra väggar.

Jo men helgen var bra, alla-hjärtans-dag, firas eller inte?
Vi gör inte så stor big deal av det, köper hem blommer, fixar lite myspys middag med familj/vänner och jag var tvungen att gå på bio.
Jag har läst alla böcker och förväntningarna var skyhöga, jag var lite tveksam till vad övriga skulle tycka som inte läst böckerna, jag gissar på att man ska läsa dom först eller gillar "den tyden" av film men tror ändå jag lyckades, jag snackar såklart om
Fifty shades of grey, den är precis som böckerna. Precis lika spännande och nu väntar jag och även "dom andra" på film 2, den måste juh komma?!
Läs böckerna, det är som en drog, det går inte att sluta! Psst..kanse livas det upp på några andra plan;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar