torsdag 5 februari 2015

Godmorgon torsdag

några storslagna planer för dagen?
Hastigt igår bestämde jag mig för att följa med på dagens äventyr, så jag fixa hästledigt och klockan 09 blir jag upphämtad här på jobbet, än så länge: hemlighets stämplat!
Ni får se/veta under dagen men jag kan säga så mycket som såhär: Det är inte jag som kommer stå i fokus idag.

Jag har precis kollat klart(SVTplay) på bästa serien, Wentworth. Det är inte ofta jag följer nåt slaviskt men denna serie, intriger i ett kvinno-fängelse, jag måste följa!
När jag var mindre, kunde gått i 5-6:an så följde jag och min dåvarande bästis Black Beauty slaviskt, gick det varje dag?
En standar morgon då en panna kaffe, yepp stordrickare av kaffe redan då ochså gick vi över till Statiol(rakt över fotbollsplan låg macken), köpte en "limpa" mjuk pepparkaka så satt vi framför tv:n och doppade, haha herrejösses, fikakung redan då!
Detta ledde såklart till missade lektion/er men efter ett tag lärde dom(lärarna) sig, vissa morrnar var vi bara inte där.

Önskar er en fin torsdag, hörs later on..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar