lördag 7 februari 2015

Så vart det lördag..

Godmorgon? God förmiddag? 
Snacka om trött igår, försökte hålla mig till 21..lägga sig före 21 en fredag, är det okej?
Ja, det var det..vi hade folk här och ni vet juh hur jobbigt det är att försöka va social när man egentligen bara vill gå och lägga sig? 
Sagt och gjort, 20.40 hoppa jag i säng, blippra lite på luren innan jag släckte och slog ner ögonen.
 
Nu på morgonen har jag bakat, två sorter som vanligt och jag ska hoppa i ridkläderma och åka mot stallet.
Fika och provridning av en häst står på schemat. I början på mars och 3veckor framåt kommer jag agera beridare åt en stallkamrat, är glad över att på sista tiden få rida olika hästar även fast alla är trevliga så uppskattar man sin egna häst på ett annat sätt!

Dags för ridkläder och stall, ciao!
Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar