fredag 20 februari 2015

Fredag, yeah

imorse hade jag kunnat legat kvar i sängen, inte ensam om det va?
Men det är juh fredag, sista morgonen med väckarklocka för denna vecka min helg ser än så länge rätt så oplanerad ut, mycket tid i stallet kommer det bli.

Jag har huvudansvaret för fuxen, rödfot, ponnyn kärt barn har många namn. Än så länge är det bara borstning, koll av ben, mugg-fix och allmän status men om 3veckor ska den sättas igång.
Jag är glad över att få dessa frågor och förtroende, det boostar självförtroendet..frågar som, kan jag detta? Är jag så duktig? Klarar jag av det?
Dom suddas ut.
Jag har juh trots allt utbildat min egna häst till MSV-nivå, wow!

Ikväll vet jag iallafall att det väntas middag och sällskaps spel, kanse badning av hund? Ska jag orka med det ochså?

Tills vidare, trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar