fredag 6 februari 2015

3.5 tim kvar till helg

åker direkt upp till stallet efter jobbet, hoppas vädret håller sig klart så jag kan skritta fram utomhus. Orkar man göra nåt en fredag kväll? Somna på soffan?

Trots att jag var ledig igår så är jag svintrött idag, kom hem sent..senare än vad jag hade tänkt! Från början hade jag tänkt åka upp till stallet när jag kom hem, tur jag fixa hjälp, va hemma strax efter 22.
Men kul hade vi, under tiden i bilen skappade vi jobbtillfällen vad sägs om:
Hisspratare, eller
Fartkamera-fotorgraf

Så vad gjorde vi igår då?
Är man född 1955 betyder det jämn siffra i år och det måste juh firas med nåt speciellt.
Vi åkte till Götene, HÄR var vi i ca 2timmar.
Här fick hon efter eget tycke och smaka välja precis vad hon ville, en showdress att bära på framtida hundutställningar.

Så vilken vart det då? Gissning?
Det får ni veta senare!






1 kommentar:

  1. Ja.......Det hade ju varit kul att få vara med på......:(

    SvaraRadera