torsdag 26 februari 2015

Perfekt väder!

nån minus grad, hårt i backen varken leriga hästben eller hundben och sol, lovely!
Perfekt dag, fredag?
Jag ligger av nån konstig anledning en dag före, kanse för att varje morgon denna vecka har varit jobbig och bara längtar mer än vanligt efter sovmorgon?

Har ni en bra dag framför er? Många "måsten" eller lagom?
Jag ska äntligen få min efterlängtade massag, efter 4:e avbokning pga olika anledningar och jag kan säga såhär: Vet inte om jag ska skatta eller gråta över min rygg just nu?
Det kommer bli lite bättre efter idag men det kommer behövas mer för att börja bli bra igen i kombo med LL(laserlisa), har insett att jag kommer nog få hålla på så här livet ut(?) om min rygg ska hålla sig i schakt!
Tips på bra rygg/strech övningar för rygg och länd? Lättare träningsform?
Som inte kräver att man måste befinna sig på gym för att utföra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar