fredag 13 februari 2015

Fredag @ 13:e

är ni rädda för skrock?
Mig har det aldrig hänt nåt just fredag 13:e..det är sånt man aldrig ska säga, då händer det!(?)

Godmorgon fredag och helg igen, veckorna/dagarna rinner iväg. Snart är det väl semester igen, Jul, nyår och ett nytt år.
2016 betyder jämn siffra för mig, puuhh..jag har faktiskt redan nu börjat klura på det, ska jag "ställa" till med nåt eller ska jag bara ta´t som en vanlig födelsedag?

Annars är det lyxfredag idag, jag kommer bli upphämtad på jobbet klockan 09 och vi åker mot Älvsjö mässan jag ska agera sällis på Symässan, jag är övertygad om att det kommer bli trevligt!
Sen vänter ett besök på Gyn och efter det blir det stallet, kvällen gissar jag på kommer spenderas i Rimbo.

Imorgon är det alla-hjärtans-dag..ska ni göra nåt speciellt? Köper ni till varann?
Med vänner blir det mat ute och sedan väntar bio, förväntningarna är skyhöga på filmen!

So long, trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar