torsdag 21 november 2013

Hjärna ur funktion

En uppdatering av allt..
hur mkt snor kan en människa producera? Oändligt!
Förkylningen håller sig i schak men börjar bli riktig less på att det känns som om hjärnan är på väg ut alla 359738841gg man snyter sig varje dag, suck!

I övrigt, är det bara jag som tycker tiden går vääääldigt lååååångsamt just nu?
Jag ligger hela tiden en dag före, äntligen fredag! Not..va samma sak förra veckan med, trodde aldrig veckan skulle ta slut?

Hästen går super! Vi börjar kom in i nåt sånt här wow-flow just nu, så jäkla härligt kul, får mycket beröm från mina stallkamrater att han ser fin ut, kärlek!
Hoppas det håller i sig?!
Förresten, jag slog till på sadeln;) nu är det bara 10 veckors väntan på den ochså..
Det fick stanna vid blingade "knappar", tycker den va tillräckligt dyr ändå så behövde inge mer kostnad.
Men asså, försäljare..vilka nonchlanta stillar dom kan ha, dom vet att dom tjänar pengar ändå! Tyvärr fick jag inte den bästa upplevelsen, men som tur var verkar hen förstå att jag inte var villig att betala själva utprovningen ochså(1500kr) att den får bjussas på, tror jag..vi får se.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar