fredag 22 november 2013

Finally fredag

det har blivit mitt standardord just nu eftersom veckorna går så förbannat långsamt!
För 1mån, eller två sen så tyckte jag att det var tvärtom, veckorna gick så fort så jag hann inte uträtta nåt vettigt alls på vecko dagarna, mkt skräpmat och helgerna var precis så där man vill ha dom.
Långa, lugna, harmoniska, man hann med allt man skulle i lagom takt, det vill jag ha tillbaka!

Tempot på jobbet har lugnat sig avsevärt senaste tre veckorna, gör juh inte saken bättre för att tiden ska gå fortare.
Idag efter jobbet blir det snabbt hem, rasta hundarna, svida om och snabbt iväg på Höstmöte med jobbet, jag kommer va med på det viktigaste och sedan åker jag hem med en pizza vid tv:n, intar soffläge, snoret ska nu besegras!

I övrigt kommer min helg innehålla, återigen barn, kanse ska öppna nån form av dagis på helgen? Någon som vill lämna in? Stall, bakning, sista delen på agility kursen är på söndag, trist men jag och mina träningskamrater har hyrt lokalen själv vid 3st tilfällen fram till Jul så vi kan fortsätta träna på egen hand, sedan ska jag kolla upp fortsättnings kurs inför nästa år.
Tror Muffins kommer få stå i garderoben 2014 igen och jag kommer lägga ännu lite extra krut på hästen, vi ska klara det, vi ska göra det!

Ha en trevlig fredag & helg!
Tyvärr har jag  användt upp all min surf tid på mobil, vilket leder till bristfällig uppdatering helgtid, suck! aldrig hänt tidigare men måste bero på att jag börjat lyssna på dokumentärer på SR, P1.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar