fredag 1 november 2013

Fredag och slutar tidigt..

wooho! klockan 12:00 larmar jag på kontoret idag, sticker hem och slänger ihop en kladdkaka-special nytt recept idag, spännande, drar till stallet för att åka iväg och träna!
Äntligen, alla dom gånger jag innan blivit tillfrågad och inte kunnat pga tävlingar, andra träningar, bortrest osv osv.

Tränade i onsdags efter 2veckors uppbehåll, det uppmärksammades att han hade kortare steg på höger fram men jag kände inget av det från ryggen, enda att han inte va helt hundra på men det kan va så mycket annat ochså.
Vi började kika lite på byten, jag har juh på egen hand försökt lite själv och som alla vet, är det alltid lättare åt ena hållet och för oss är höger-t vänster inga större problem men vänster-t höger dessto svårare vi lyckades iallafall.
Att börja med det här, att ta sig ett steg till upp på trappan är som att få största paketet på Julafton, jag kan knappt fatta att jag med min "billiga" häst rider MSV:c1 med planera på högre klasser, börjar arbeta för högre skolor såsom piaff, passage, pirutter, jag är i total lycka, lyrisk nästintill gråtfärdig för att jag är så glad!
Men det är som jag hela tiden har sagt, jag ska visa dom att det går!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar