måndag 18 november 2013

Andra, tredje gången detta år..

som förkylning försöker tränga sig på, vad händer? Blir immunförsvaret sämre med åren eller?
Just nu är fishermans friend, toapapper mina bästa vänner, måste ner och köpa nässpary så jag kan börja andas!
VÄGRAR FÖRKYLNING, igen!

Måndagen lider mot sitt slut, hem fixa middag, stallet ska bli spännande att rida min egna sadel idag efter gårdagens provning av sadel när jag kände stor skillnad på min häst, köpte jag?
Har inte beställt än, provaren skulle skicka mig hur vi skulle bygga upp den, priset osv, vi disskutera sadlar på begagnat marknaden och jag blir lite dumsnål då och tänker att jag ska börja jaga där, frågan är bara hur lång tid det kommer ta?
Koller både privatpersoner och olika sadelföretag av det jag är intresserad av men det finns inga tillräckligt extra vid kanal, bred häst, jajjamensan!

Jag som var, just då igår innan vi börja disskutera andra sadlar 99% säker på denna sadel(om vi skulle gilla den) och det är jag fortfarande, aldrig har min häst frustat så tidigt av ett ridpass, brukar ha det lite som ett "kännetecken" och det kändes som om min häst inte "satt fast" i frambena, det fanns ett par där!

Trevlig måndag kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar