fredag 15 november 2013

Fredag 06:15

shit, fan, helvete, har försovit mig! Ringer "extra personalen" som redan ryckt in, thanx god.
Jäklar vad trött jag har varit hela veckan på morrnarna, ska bli såå skönt med sovmorgon!

Börjar fredagen med massage efter jobbet, lovely, sedan till stallet den tänka vilodagen vart snabbt ändrad till ridning eftersom han varit 3-fotad 3dagar.
Har kommit fram till att jag kommer(hoppas) va jäkligt fit om 2månader, utan sadel varvat med arbete-på-lång-tygel(går brevid) igår trava vi tillochmed!

Sen drar jag hem för lite fredags mys, får se hur många vi blir?! Om det blir jag och fyra vita?
Godis, dricka? Ost, kex och lättdryck? Frukt? Kanse en middag?
Vad är det bästa fredags myset?

Jag har gått från planerad lördag, till helt oplanerad, vad ska jag göra?
Och när jag väl sätter fart och försöker komma på "nåt" så blir det att jag försöker klämma in allt på en och samma dag istället!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar