måndag 2 september 2013

Välkommen vecka: Total kaos!

Jag är redan stressad och nästan magont bara jag tänker på det, den här harmonin som jag före semestern hade lyckas få i livet där allt flöt, när jag kände att jag hade koll och en bra planering..totalt borta!
Nu känns det som om jag knappt är hemma, sena middagar om det ens blir några, ibland bara en korv på macken eller så är jag för trött när jag kommer hem så mackor och oboy får räcka, färdiga köp lådor till lunch, så trött på det!

Måndag: Stallet direkt, först min egna häst och sedan är det ridning på en stallkompis häst som jag ska ha hand om ett par dagar längre fram

Tisdag: Stallet direkt, kl 19 middag med jobbet

Onsdag: Stallet direkt, träning

Torsdag: Äntligen en normal dag! Trodde jag..glömde bort att jag skulle till LaserLisa kl 20:15, stallet direkt efter jobbet

Fredag: Yes! bada hundar..2? 3? 4st?

Lördag: Bada hund..1st? 2st?

Söndag: Helst badat klart alla hundar, då tänkte jag nog ta med Hugo till simhallen..bra avslut på helgen(?)!

Jag säger återigen som jag nu sagt i sisådär 3veckor, på måndag(nästa vecka) ska jag försöka få lite ordning och balans igen, hatar såna här veckor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar