tisdag 17 september 2013

Man har en plan, en känsla, en bild

Av hur dagens ridpass ska bli ochså blir det mest bara pannkaka!
Dom bästa passen brukar oftas va dom helt oplanerade, kanse to.m så att det skulle beståt av uteridning men fick ändras pga väder, ect! 
Detvar vila igår så ordentligt skritt arbete/jogging innan man kan börja med nåt annat men redan här kände jag, det känns inte helt 100 men jag såg inget vid ryktning,kände inget vid uteskritten men när jag kom in och börja arbeta han på tygel, det vart hackigt fick inget bra flyt i nån gångart! Han to.m kicka mot skänkel en gång om det var för att jag vart lite "sur" för att han inte gick fram som jag tyckte ellet nåt annat?
Imorgon är det träning, får se om jag får samma olustiga känsla då?
Imorgon har jag lyckas deala till mig filmning så det kommer förmodligen upp på torsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar