onsdag 4 september 2013

Jisses vad trött jag är!

skulle kunna somna sittandes på kontors stolen, nästan så jag ibland skulle behöva tändstickor för att ens hålla upp ögonen.
Vet inte vad det beror på,
håller på och byter årstid?
Min förbannade sa*ans ryggvärk?
Full smackade dagar/kvällar?
Även fast det inte har blivit sena kvällar, 21:30 oftast vilket är normalt för mig så vill jag bara dra iväg sms:et: Kan du ta vågen, kommer snart! Om jag så bara fick sova 30min till!
Någon mer som är inne i nån form av trötthets period?

Tänkte jag kunde slängt mig över matbordet på 13-rasten och vilat ögonen en stund, den lilla stunden brukar göra att jag sedan känner mig rätt okej resten av dagen men sörru, vi har möte här då så det blir inget av med det hade verkligen behövt det inför dagens dressyr lektion.
Jag håller på och provar en ny tränare nu, andra gången idag återkommer med mer utförligare vad jag tycker om det! Han vaccinerades i måndags så då vart bara skritt, igår en lätt jogging, han brukar ta vaccinationer utan några problem men jag tyckte han va extra hängig i måndags och även igår var han inte sig själv riktig heller så dagens lektion får väl gå på 80% av kapaciteten, egentligen hade jag nog inte tränat alls om jag tänker efter extra noga men jag hade redan tackat ja till platsen så får göra det bästa av det hela, hellre en dag extra försiktigt än en dag för tidigt, kanse låter överdriven!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar