fredag 6 september 2013

Äntlige fredag, äntligen helg?

vet inte om jag ska se fram emot det eller ej?
Dagarna då man ska hinna med och göra allt man inte hinner med i veckorna?

Åtminstode för mig som åker direkt efter middagen till stallet och är hemma lagom till sängdax!
Kommer man nånsin bli ledig på helgerna?

Jag känner mig piggare, gladare med mer insperation idag..igår var det inga inlägg för jag var totalt off i hjärnan och ryggen var ett enda stort problem men 20:15 var jag hos LaserLisa ett möte jag hade sett extra fram emot eftersom jag känner att det skett vissa förändringar, till det bättre i min rygg som jag tidigare kunnat gråta för, för att det gör så ont! Även hon märkte av det, men för att inte bli allt för nöjd hade hela kalaset flyttat sig längre ner i ryggen men det finns hopp, det såg hon inte som några problem efter en stunds behandling, lite händer och armbågar så började det släppa, det finns hopp..nåt som jag aldrig trodde jag skulle få rättsida på! Jag sitter varje dag i bilen på väg hem från stallet och verkligen känner efter, jag har inte ont! Jag vågar knappt röra, för jag tror att det är en dröm!

Idag har jag lyckats ta hästledigt till förmån av hundbad, helst alla fyra..frågan är bara, orkar jag?
2timmar x 4= ca 8 timmar..14-22..å andra sidan får jag mer tid över en annan dag denna helg!?

Imorgon står två trevliga saker på schemat, AM(stallkompis) ska ta med mig till ett ställe som jag toalt missat och jag har lyckts med det, vet jag inte? Hur sjutton jag ska lyckas provsmaka allt?
Mer info, bilder och recension om det imorgon..alla "go´ fikare" bör inte missa detta!

På kvällen väntar kräftskiva med hemliga gäster..;)

Denna helg hade jag "inget och göra på" för ett par dagar sedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar