lördag 14 september 2013

Att titta tillbaka i arkivet

Vet inte om det är bra eller dåligt?!

Imorgon är det dax för den tredje MSC:v1, tredje gången gillt, första gången red jag fel, andra gången tungan över bettet och nu hoppas jag på revanch!
Jag tittade i arkivet, hade jag inte ridit för denna domare tidigare?
Mycket riktigt, i April en LA:3 på 59% känns kanse inte jätte lovande, dåliga poäng på längningar så där får jag satsa lite, noga med vägar och göra alla rörelser och övergångar där dom ska va!
Men..
Jag har bytt inställlning, det är jag som bestämmer hur det ska gå, jag har en klar målbild redan och jag ska göra allt för att den ska bli sann!

Men frågan är, tog det här tillbaka blicken udden av taggningen och jag "safaer" eller kommer min målbild bli sann?
Ska man gå tillbaka och titta före eller ska man jämnföra efteråt?

    Kommer det bli en fjärdeplakett?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar