söndag 8 september 2013

God morgon söndag!

Så är snart ännu en helg förbi, gud så skönt det har varit och få sova ut både lördag och söndag!
En helg med inte allt för många måsten utan mest bara trevliga tillställningar av olika slag.

Vädret har varit helt fantastiskt, sista helgen med det?
Igår när jag och AM var i Waxholm, det märks fort på parkeringarna när solen är framme i "sommarstäder", jag njöt till fullo när vi gick längs bryggorna och tyckte det var varmt med denna långärmade "thisan" jag hade på mig!

Igår kväll var vi på kräftskiva och vi satt ute hela kvällenändå fram till 23.30 och hemgång, helt fantastiskt..mörkt, massa ljus, stjärnklart, alldeless vindstilla och knäppttyst när ingen sa nåt, helt magiskt!
Undra hur många gånger vi sa, tänkte..vilken fantastisk kväll!

Strax är det dax och hoppa i skorna och bli hämtad, jag har lovat Hugo 4år att vi skulle åka och bada i helgen, så det står närmast på schemat! 

Trevlig söndag och se till att njut dom sista lediga timmarna för denna helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar