måndag 16 september 2013

Måndag i sitt Esse!

jag visste redan i fredags att jag skulle få strul på måndag morgon, försökte lösa det redan i fredags kväll utan framgång!
Men att även "allt" annat skulle börja j*vlas med mig hade jag inte räknat med, lite smått panik slagen ett tag, kort med folk inne på kontoret så jag inte kunde lämna byggnaden, killarna ute på plan som brukar hjälpa mig har häcken full och här står jag med den största osannolika, att alla 3vågar börjar strula och ingen hjälp.
Men..
Nu äntligen får jag hjälp med det störtsta problemet som även är det mest belastade!

Regn och blåst på detta gör inte denna måndag bättre, idag är sista dagen på hästvakten, sista riddagen ett jogging pass i ridhuset passar nog bra, lättare skritt blir det nog för min egen alt promenad beronde på vad man orkar med!
Jag hade svårt och somna igår kände mig väldigt pigg för ovnalighetens skull, vakna upp med ett ryck och trodde jag hade försovit mig(?) vart jag nu fick det ifrån, 04:46, 10min till innan klockan ringer!

Kanse någon som har en fantastisk måndag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar